Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Заячковська Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
1.

Заячковська Г. А. 
Сучасна концепція маркетингу міжнародних туристичних послуг: інтердисциплінарний підхід [Електронний ресурс] / Г. А. Заячковська // Європейський вектор економічного розвитку. - 2013. - № 2. - С. 106-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ever_2013_2_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 256.9 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Заячковська Г. А. 
Формування моделі поведінки споживачів на ринку міжнародних туристичних послуг: міжкультурний підхід [Електронний ресурс] / Г. А. Заячковська // Вісник Академії митної служби України. Сер. : Економіка. - 2013. - № 1. - С. 96-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2013_1_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 323.299 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Заячковська Г. А. 
Маркетинг міжнародного туризму: міжкультурний вимір [Електронний ресурс] / Г. А. Заячковська. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2011_1_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 128.84 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Заячковська Г. А. 
Нові теорії міжнародного туризму [Електронний ресурс] / Г. А. Заячковська // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2014. - № 2. - С. 39-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2014_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 418.544 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Заячковська Г. А. 
Ринок міжнародних туристичних послуг: конструювання категорії та класифікація [Електронний ресурс] / Г. А. Заячковська // Інноваційна економіка. - 2015. - № 1. - С. 153-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2015_1_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 123.695 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Заячковська Г. 
Моніторинг євроінтеграції України у сфері туризму [Електронний ресурс] / Г. Заячковська // Журнал європейської економіки. - 2017. - Т. 16, № 2. - С. 241-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jee_2017_16_2_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 262.132 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Заячковська Г. А. 
Візуальний мерчандайзинг як засіб впливу на поведінку споживачів [Електронний ресурс] / Г. А. Заячковська, Л. М. Коваль, С. В. Бухта // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 6(1). - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_6(1)__15
Попередній перегляд:   Завантажити - 545.904 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Заячковська Г. А. 
Продуктова стратегія органів державної влади на ринку в’їзного туризму в Україні [Електронний ресурс] / Г. А. Заячковська // Інноваційна економіка. - 2020. - № 3-4. - С. 140 -146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2020_3-4_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 650.589 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Коваль Л. М. 
Маркетингові інновації закладів ресторанного бізнесу [Електронний ресурс] / Л. М. Коваль, Г. А. Заячковська // Проблеми системного підходу в економіці. - 2020. - Вип. 3(2). - С. 128-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2020_3(2)__20
Попередній перегляд:   Завантажити - 117.086 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Заячковська Г. А. 
Маркетингові інструменти стимулювання імпульсних покупок: група "продовольчі товари" [Електронний ресурс] / Г. А. Заячковська, С. В. Бухта // Підприємництво та інновації. - 2020. - Вип. 13. - С. 39-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pidinnov_2020_13_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 414.115 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Заячковська Г. А. 
Розробка стратегічної маркетингової програми розвитку в’їзного туризму в Україні [Електронний ресурс] / Г. А. Заячковська, Б. Б. Семак // Трансформаційна економіка. - 2023. - № 2. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tranec_2023_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 374.493 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського